Dit jaar leverde ´Het Nieuwe Web´ de huisstijl van Correct-Groep op. Van de nieuwe website tot de nieuwe webshop en van de autobelettering tot aan een promotieboekje. Correct Groep is een betrokken en proactieve partner op het gebied van facilitaire diensten uit Wijk en Aalburg. Zij leveren een totaalpakket aan Schoonmaak-, Beveiliging-, Ongediertepreventie- en Zorg gerelateerde diensten. Terecht gebruiken zij dan ook de slogan dat je een betere leefomgeving creëert met de inzet van Correct Groep.
Maar waar begint ‘Het Nieuwe Web’ als zij zo’n opdracht krijgen? “Als wij aan de slag mogen met een nieuwe opdracht, dan begin ik met het inventariseren van de huidige huisstijl”, zo vertelt Anne van der Galiën, lead Mediaontwerper bij ‘Het Nieuwe Web’. “Ik probeer mij dan zo goed mogelijk in te leven in de markt en een analyse te maken van kleuren en de gebruikte typografie. Vervolgens ga ik de vraag beantwoorden waarom en met welk doel de opdrachtgever een nieuwe huisstijl wil. De volgende stap is om een onderzoekje te doen naar het imago en de architectuur van het merk. En dan begint het creatieve proces. Ik ga aan de slag met het ontwerp en de eerste schetsen worden opgeleverd. Natuurlijk betrekken wij de opdrachtgever bij iedere stap in het proces. Het is iedere keer weer mooi om te zien als de nieuwe huisstijl is doorgevoerd van autobelettering tot de website.” Deze stappen zijn bij de nieuwe huisstijl van Correct-Groep ook uitgevoerd. “Deze opdrachtgever had verschillende bedrijfsonderdelen met ieder hun eigen opmaak. Het was mijn uitdaging om hier weer één geheel van te maken maar toch ook iets mee te nemen van de bestaande huisstijl. Correct Groep wilde actief naar buiten treden als organisatie en haar omzet vergroten. Om deze activiteit te visualiseren koos ik frisse actieve kleuren”, zo vertelt Anne.
‘Het Nieuwe Web’ heeft bij Correct-Groep onlangs alles opgeleverd. Bedrijfseigenaar Jan van Helden is tevreden met de nieuwe website en alle andere communicatie-uitingen. “Ik ben zeer tevreden over de oplevering en communicatie. De website ziet er goed uit zowel de lay-out als het design maar ook de geschreven teksten. Alles opgebouwd aan de hand van overleg en input. Daarom durf ik ook te zeggen dat de samenwerking met ‘Het Nieuwe Web’ uitmuntend was. Zij staan open voor ideeën en waar nodig geeft het Nieuwe Web goed advies. Zij zijn echt bijzonder sterk in het uitwerken en vasthouden van Plan van Aanpak en Strategisch Marketingplan.”
Lees alle berichten over "Werk" >