Raymond van Egmond is een gepassioneerde ondernemer met meer dan twintig jaar ervaring in de markt van promotionele producten. Deze markt heeft voor hem dan ook geen geheimen meer. De afgelopen jaren was zijn bedrijf onderdeel van de Benito BV in Waalwijk. Maar met ingang van 1 januari staat hij weer volledig op eigen benen. Daardoor kan hij nog sneller schakelen, de klant voorzien van de beste adviezen en enorm flexibel opereren. Natuurlijk blijft hij alle mogelijke soorten van relatiegeschenken – totaal zo’n 40.000 – leveren.
Natuurlijk hoorde bij een doorstart ook een nieuwe website. Hiervoor klopte hij aan bij ´Het Nieuwe Web´. Hij volgde daarvoor onlangs een One Day Design Challenge. Graag deelt hij zijn ervaringen. “Ik was verbaasd toen ik hoorde dat het grootste gedeelte van het maken van een website binnen één dag kan. In de morgen startten we met z´n vieren. Naast mij waren er een strateeg, een tekstschrijver en een vormgever aanwezig. We verkenden eerst de markt en de positie van mijn onderneming. Vervolgens dachten we na over de centrale boodschap en de communicatiestrategie. Na de hoofdlijnen te hebben uitgezet ging de vormgever aan de slag. Ik kon live meekijken met wat hij aan het maken was. Ondertussen ben ik met een fotograaf op stap geweest om wat foto´s te schieten voor de website. Deze zijn vervolgens gelijk ingevoegd op de site. De tekstschrijver ging aan de slag met de teksten. Aan het einde van de dag was de website grotendeels klaar en hoefden er alleen nog een paar puntjes op de i te worden gezet.” Raymond is erg tevreden met zijn nieuwe site en het opgefriste logo. “Het straalt persoonlijkheid uit, wat in deze branche erg belangrijk is. Daarnaast kan ik eenvoudig nieuwe artikelen op de site plaatsen, zodat deze altijd actueel is. Het is mooi om te zien dat ‘Het Nieuwe Web’ alles in huis heeft voor de perfecte online presentatie. Daarom kan ik de One Day Design Challenge van harte aanbevelen.”
De One Day Design Challenge van ‘Het Nieuwe Web’ is opgezet om met de juiste mensen binnen één dag een nieuw design op te leveren. “Als voorbereiding vult de klant een online vragenlijst in. Hiermee kunnen wij de klant vast beter leren kennen. Een paar minuten werk, maar van groot belang voor een vlekkeloze samenwerking,” zo vertelt Jos Hovestadt, marketing en sales consultant bij ‘Het Nieuwe Web’. “Doordat we een dag intensief samenwerken verdelen we de tijdsinspanning en kunnen we 100% tevredenheid garanderen.”
Lees alle berichten over "Werk" >