Beter Verder is de praktijk waar Wim van de Voorde counseling en therapie aanbiedt. In deze praktijk wordt gewerkt aan het zien en gezien worden, horen en gehoord worden. Dit zijn volgens Beter Verder de belangrijke aspecten van het mens zijn. Dit is de basis om te kijken naar de mogelijkheden tot herstel om zo mensen weer meer tot hun recht te laten komen zodat ze van betekenis kunnen zijn voor zichzelf en voor de ander.
Het Nieuwe Web bouwde voor deze praktijk een nieuwe website. Wim van de Voorde verteld graag waarom hij een nieuwe website wilde. “Ik had ooit zelf een website gemaakt. Hier was ik redelijk tevreden mee en voor toen was dat prima. Het ging vooral om informatie, niet zozeer om sfeer en uitstraling. Naarmate de praktijk groeide, nam ook de behoefte toe aan een huisstijl. Dus niet alleen aan een website maar een complete presentatie met een uitstraling die bij mij past. Het Nieuwe Web ging aan de slag en ontwikkelde een complete huisstijl met inhoud en sfeer die aansluit bij mijn verwachtingen. Het bestaat uit warme kleuren en laagdrempelige teksten met verhalen waar mensen zich in kunnen herkennen. Als concrete producten leverde Het Nieuwe Web een website, een logo, briefpapier, enveloppen, visitekaartjes en een A5 flyer op.” Wim is erg tevreden over de inzet en de resultaten die Het Nieuwe Web leverde. “Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat, hier kun je mee voor de dag komen. Ook de korte lijnen spreken me erg aan. Ik heb meegedaan aan het ‘One Day Design Challenge’. Dit is echt een gouden greep. Het werkt snel en efficiënt en zo wordt het een project van samen.”
Het Nieuwe Web bedacht vorig jaar de ‘One Day Design Challenge’. Het concept is om letterlijk binnen één dag alles af te stemmen, te bedenken en op te leveren voor een volledig nieuwe huisstijl. “Als voorbereiding vult de klant een online vragenlijst in. Tijdens de dag beginnen we met een korte, persoonlijke kennismaking. Vervolgens gaan we aan de slag met het ontwerp van een logo. Tijdens de geheel verzorgde lunch kunnen potentiële klanten feedback geven over het ontwerp. Na de lunch gaan we aan de slag met de visitekaartjes en het briefpapier. Aan het einde van de dag krijgt de klant de volledig nieuwe huisstijl digitaal aangeleverd. En twee dagen later krijgt de klant van ons een startpakket met daarin visitekaartjes, briefpapier en enveloppen. Doordat we een dag intensief samenwerken verdelen we de tijdsinspanning en kunnen we 100% tevredenheid garanderen”, zo vertelt Anne van der Galiën, ontwerper bij Het Nieuwe Web.
Lees alle berichten over "Werk" >